Sećam se kada sam prvi put pročitao knjigu Žila Verna, peti razred osnovne škole, i utiska koji je ostavila na mene. Zamišljao sam sebe u podmornici sa drugovima iz odeljenja i šta bi mi sve radili u datim okolnostima. Onda sam odgledao jednu, pa drugi, pa treću ekranizaciju... i srećom utisak knjige mi je i dalje ostao. Ukoliko imate mališana kojem ne znate šta da preporučite za čitanje, a shvatate da računar ne razvija baš najkvalitetnije, imate ovu knjigu, „20.000 milja pod morem“, zatim „Pet nedelja u balonu“, „Decu kapetana Granta“, „Južnu zvezdu“, „Put u središte zemlje,“ „Tajanstveno ostrvo“ (nastavak priče o kapetanu Nemu i Nautilusu), „Petnaestogodišnjeg kapetana“, „Pobunu na brodu Bauntiju“, Mihajl Strogova“, naravno, sve priče Žila Verna. Ali ako ste odustali od obrazovanja svog deteta i prepustili ga internetu, onda propustite ove predloge i sačekajte ekranizaciju.
Sada imamo Andrewa Kevina Walkera koji će za Disney preraditi „20,000 Leagues Under the Sea“, dok će reditelj filma biće David Fincher („Se7en“).
Scenarista smatra da je naučno fantastični žanr najuzbudljiviji za rad. Problem leži u tome što oni vide Vernove priče kao naučnu fantastiku, koje su zapravo drame o ljudima samo fantastikom pogurane napred. Pogrešno stavljen akcent loše će predstaviti i pisca. Ali ko danas brine o tome?
„The Girl with the Dragon Tattoo“, Finchera, ima premijeru 21/12.