Pljačku australijske samoposluge prekida tsunami, a šačica preživelih još se nije niti oporavila od dvostrukog šoka, kada u "kanalima" između polica izroni preteće peraje morskog psa koga je veliki talas povukao s pučine i zarobio u hali samoposluge. Iako utopljenika ima pregršt, Veliki beli preferira živo meso. Novonastala situacija i prinudni "zatvor" uvek je plodan teren za sređivanje narušenih porodičnih odnosa, a nekima se otvara savršena prilika za osvetom. Usput nije loše demonstrirati i spremnost na žrtvovanje, dokazivanje hrabrosti ili inženjerske dovitljivosti s plutajućim artiklima maloprodajnog lanca.
'Bait' je prijatno iznenađenje, moderni film sa ajkulom jako lepe fotografije, solidne glumačke postave i školski postavljenog scenarija sa izuzetno dobro generiranom grafikom tsunamija. Nažalost, računarski kreirana ajkula zbog potreba 3D-a najlošiji je deo filma, ali dobro da su se autori koristili i maketom nalik na Bruciea iz 'Ralja' jer je to, koliko god čudno zvučalo za 2012. godinu, i dalje puno uverljivije rešenje. Čak i uz lošiju, na momente grozno realiziranu podvodnu "babarogu", 'Bait' je sigurno najbolji komad filmske eksploatacije morskih pasa koji smo u 21. veku gledali. Oseća se silno uložen trud — od celog potopljenog seta na dva sprata, školskih, ali dobrih peripetija, hektolitara krvi za što realističniji utisak do dobro tempiranog i uspelog rasta tenzija do kulminacije s ukusom osamdesetih. Ekipa reditelja Kimble Rendalla uspela je odličnu ideju još bolje realizovati i u sat i po uspešno spojiti 'Pasje popodne', 'Zoru živih mrtvaca' i 'Ralje'.
Žanr: | akcija, horor, triler |
Godina: | 2012 |
Reziser: | Kimble Rendall |
Scenario: | Duncan Kennedy |
Uloge: | Richard Brancatisano, Xavier Samuel, Chris Betts |
Uzrast: | R |
Studio: | Bait Productions |
Zemlja: | Australija |
Jezik: | Engleski |
Trajanje: | 91 minut |