•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Ekipa filma 'RED 2' priča o snimanju i likovima

Producenti su znali, da bi zadržali komične elemente priče, da prvo moraju da osiguraju akciju i avanturu, a tek onda se pobrinu za to „da likovi koji se ponekad čine suludima postanu uverljivi“, kaže reditelj Parisot. „Struktura filma je akciona, ali su likovi komični zbog toga što ne mogu da razreše svoje apsurdne probleme koji se odvijaju tokom ekstremnog nasilja.“ Iako je film pun egzotičnih lokacija, tu je i uzbudljiva potera automobilom po Parizu, akcije ima u izobilju, u srži, to je film o vezama i težini života osuđenika na život u igri tajnih agenata (Frenk) i njegovoj želji da učini pravu stvar i zaštiti svoju porcelansku lutkicu (Sara). Ona želi upravo suprotno i pronalazi saveznika u Marvinu.

„Frenk nije u stanju da održi običnu vezu, a Marvin rado deli savete upravo o tome kako održati vezu, iako najverovatnije ni sam nema pojma o njima,“ kaže Vilis. „Stara poslovica koja kaže: 'Zaustavljen sat dvaput dnevno pokazuje tačno vreme' ovde je primenljiva jer Marvin ne zna ništa o vezama i pretpostavljam da sve što misli da zna dolazi iz knjiga za samopomoć. Jednostavno ne mogu da zamislim Marvina u vezi,“ primećuje Malkovič. Frenk dobija sofisticiraniji i poučniji pogled na veze od Viktorije koja je dobro upućena u mešanje posla i romantike. „Mislim da je Viktorija zadužena za Frenkov emocionalni život u određenoj meri“, kaže Helen Miren koja se ponovo našla u ulozi Viktorije.

„Marvin možda savetuje Frenka, ali Frenk sluša Viktoriju koja je stvarno imala romantičnu vezu u poslu. „Ona je uravnotežena ne vrlo izopačen način, razume da mogu da poginu u bilo kojem trenutku, tako da zna kad se treba predati i krenuti dalje“, napominje Parisot. Kod ovih likova je sjajno to što iako vode neobične živote imaju vrlo obične probleme i opterećeni su istim nedostacima koje i mi ostali imamo,“ kaže Mirenova. S druge strane, Sara koja je emocionalno stabilna, nije sva svoja kada su u pitanju njene špijunske veštine. „Nije dobar lažov, nije baš spretna i jednostavno nije dovoljno sposobna“, kaže Parker. A tek kada upozna Frenkovu bivšu devojku (Katju) i vidi njenu poliranu sofisticiranost, strastvenost. Pa, Sara jednostavno nije za taj posao. „Ona samo želi da bude deo ekipe i može da se osloni samo na svoju revnost.“ „Od samog početka, cilj nam je bio da pružimo gledaocima veće, još ekspanzivnije iskustvo nego u prvom filmu,“ kaže producent Lorenzo di Bonaventura.

„Ali kod nastavaka uvek postoji opasnost da postanu previše blesavi i mekani, i Brus i ja smo bili vrlo svesni toga za vreme razvoja filma. Frenk Moziz je još uvek težak tip koji će pre posegnuti za pištoljem nego postaviti pitanje, i Brus ga je stalno brusio, gurao, analizirao, jer je želeo da izvuče ono najbolje iz filma. Međutim, ono što se prenosi iz prvog filma je retro štih u dijalozima između Frenka i Sare. Brus i ja smo uvek mislili da bi naša međuigra trebalo da sadrži dašak „slepstik“ komedija iz '30-ih,“ kaže Parker. Međuigra ovo dvoje glumaca dala je Parisotu mnogo mogućnosti u montaži: “Meri-Luiza i Brus odlično funkcionišu kao filmski partneri pa sam odlučio da idem sa mnogo više scena gde su zajedno u kadru nego pojedinačno,“ kaže Parisot. „To je nešto poput hemije u starim Trejsi-Hepbern filmovima i bilo je zadovoljstvo gledati ih na setu kako dolaze do tog nivoa u sceni.“

Budući da je lik kojeg je u prvom filmu glumio Margan Friman umro, kreativni tim je imao izazov veći od samog postavljanja scene u Londonu i Parizu. Bio im je potreban moćan lik u priči i glumac koji bi je odigrao. „Imali smo snažne glumce poput Brusa, Meri-Luize, Malkoviča i Brajana Koksa iz prvog filma, tako da smo tražili glumce koji mogu da im pariraju na platnu, ali i stvore uloge koje bi takvim glumcima bile izazov,“ kaže producent Mark Varadijan. Da bi stvorio armaturu za svoj lik Edvarda Bejlija, Entoni Hopkins je posegnuo u britansku istoriju. „Nekoliko meseci pre početka produkcije Toni mi je slao mejlove pokušavajući da stvori svoj lik do takvih detalja kao što su npr. cipele kakve bi Bejli nosio,“ priseća se Parisot. „Pročitao je scenario nekoliko puta i iznedrio lik koji je mnogo više od onoga što je bio na papiru.“ „Malo sam preterivao sa čitanjem teksta barem nekoliko stotina puta,“ kaže Hopkins.

„To radim da bih imao okvir za improvizaciju jer tek kad ne brinete o tome da li znate tekst napamet možete da otvorite svoj um. Tada gluma postane zabavna,“ kaže Hopkins. Zita-Džouns je preokrenula klišej ženskog ruskog špijuna naglavačke dodajući komične i bizarne elemente da bi prodrmala lik. „Nisam htela da bude jednodimenzionalna – kakve ih vidimo u filmovima o Bondu,“ napominje. „Nakon što sam pročitala scenario prva stvar koju sam uradila bila je da sam prelistala nekoliko brojeva modnih časopisa i poslala najbolje slike Dinu da bismo mogli da vizualizujemo Katju“. Njene scene na ulicama Pariza svakako su dostojne kultne reputacije grada kao modne prestonice. Bilo je nešto neverovatno intenzivno i ekscentrično u tome što je Ketrin nosila u sceni gde ona i Brus pronalaze Žapca,“ kaže Parisot.

Snimanje dugo očekivanog nastavka počelo je 14. septembra 2012. u Montrealu na Olimpijskom stadionu. Kao i mnogi višenamenski stadioni sagrađeni u SAD-u '70-ih, i ovaj sagrađen povodom održavanja letnjih Olimpijskih igara 1976. godine, retko se koristi. Strukture kojima dominira beton imaju izgled sličan bunkeru pa su lepo dočarale tajnu lokaciju MI6 britanske vlade. Sledilo je 14 dana snimanja na raznim lokacijama uključujući spektakularnu kuću koja je poslužila kao pariski stan Žapca. Smeštena u ulici Vud u mondenskom delu Montreala, 1914. godine sagradio ju je proslavljeni arhitekta Žan-Omer Marčand. Ostale lokacije u Montrealu uključuju bivši ogranak Kanadske kraljevske banke, crkvu Sent Endru; uvodna scena filma snimljena je u Kostkou... Nakon toga, pet dana se snimalo u Parizu. „Bilo nam je važno da snimamo u Parizu,“ kaže Di Bonaventura.

„Pariz je romantičan, a veza Frenka i Sare je u potrazi za uporištem. Ona želi avanturu, i biti na zadatku u Parizu za nju je i više nego romantično.“ Grad je bio odabran i zato što se tamo Frenk i Katja susreću prvi put što nesigurnoj Sari daje razlog da se potrudi, kupi odeću u Parizu, i barem pokuša da zatvori jaz između sebe i svoje suparnice. Prvog dana, 10. oktobra, snimalo se ispred i unutar hotela „Redžina“ koji gleda na Žarden de Tilerije, a i Luvr se nalazi iza ugla. Nekoliko stotina posmatrača gledalo je snimanje s druge strane ulice tako da je tog dana snimanje preraslo u još jednu parisku atrakciju

Podeli:



Preporucujemo

Repetoari Cineplexx Niš bioskopa za period od 28. marta do...
Repertoar bioskopa Vilin Grad od 28. marta do 3. aprila
Repetoari Cineplexx bioskopa u Beogradu za period od 28....
Repertoar bioskopa Cine Grand Delta Planet od 28. marta do...
Novi filmovi za kraj marta i pocetak aprila u CineStar...
Evropska premijera filma „YU Grupa – Trenutak sna“...