•        Evo prilike da i Vi postanete deo Prologa.
  •        Ukoliko želite da postavite prikaz svog omiljenog, ili neomiljenog, filma, glumca ili reditelja, vest koja vam je jako značajna, ili bilo šta što se tiče sveta kinematografije, možete nam poslati vaša viđenja na adresu info@joombooz.com
  •        Da bi bio objavljen, prikaz ne sme u sebi sadržati nikakve vulgarnosti, da ne bude kraći od 10 rečenica, reči poput "brate", "sestro", "fenomenalno", "super" (osim ako nije deo naslova) i njima slične neće se uzeti u obzir, kao ni atak na manjinske grupe.
facebook twitter rss youtube

Zvezde "Ted-a" pričaju o filmu

Kao što ste možda već čuli, Ted je stvarno smešan film. Prepun je satiričnih i komičnih situacija zbog kojih ćete se hvatati za stomak od smejanja, ali ima i dosta osećanja i veoma dobro izbegava probleme sa kojima se susreću ostali slični filmovi ovog žanra. Film je veoma interesantan, baš kao što je bilo interesantno i čuti šta režiser i glumci imaju da kažu o njegovom stvaranju.

Seth, da li se ispostavilo da su specijalni efekti mnogo naporniji nego što si to očekivao?

Seth Macfarlane: Ne, specijalni efekti su za divno čudo protekli bez problema. Probali smo prilično novu tehniku izvođenja svega uživo na setu, da bi izgledalo kao da improvizujemo, ali je sve prošlo iznenađujuće dobro. Imali smo dva velika studija na raspolaganju – Tippett i Iloura – i oni su nam odlično poslužili.

Da li ste prepravili veliki deo Tedovog teksta?

MacFarlan: Da, imali smo tu slobodu da prepravljamo Tedove tekstove tokom snimanja, za slučaj da nešto ne ispadne kako treba. To je bio luksuz koji smo mi rado iskoristili. Snimili bi smo scenu, i ako nešto nije ispalo kako treba, probali bi smo sa drugačijim tekstom na narednom snimanju. To je jedna od dobrih stvari kod animiranih likova.

Mark i Mila, kada ste pristali da glumite, da li ste bili zabrinuti što ćete glumiti zajedno sa kompjuterski generisanim medvedom? Da li ste se zapitali da li će to uspeti, kada su u pitanju glednje pravo u oči, na primer, ili neke druge stvari koje je trebalo da odradite sa njim?

Mark Wahlberg: Ja sam u početku bio pomalo nervozan, ali kada smo krenuli u akciju, vrlo brzo sam se prilagodio i bilo mi je prijatno. Teže mi je bilo da radim sa Milom. Ona je tvrđi orah.

Mila Kunis: Znaš šta? U stvari i nije bilo tako loše. Ja nisam imala puno fizičkih scena sa medvedićem. Kod mene je bilo važno samo s koje strane mi se nalazi medved, desno, levo ili ispred mene. Mislim da je Marku bilo najteže. Meni nije bilo tako zastrašujuće. Imaš štap i par očiju. A kada su animacija ili izgled medveda u pitanju, nikada se nisam mnogo brinula o tome. Macfarlane je sve to odradio, i to neverovatno dobro.

Wahlberg: Oni su radili i probu takođe. Mogli smo da vidimo mali deo medveda pre početka snimanja. Pomalo smo se brinuli da li će sve ići bez problema, iako je Sethu i meni bilo zabavno u mnogim scenama, nismo znali kako će to izgledati kada pravog medveda ubacite u scenu.

Seth, zašto ti je trebalo toliko dugo da snimiš film?

MacFarlan: Serija Family Guy je imala neke probleme oko izlaska, pa sam hteo da se pobrinem da je sve u redu sa njom pre nego što krenem da radim nešto drugo, što bi mi skrenulo pažnju sa nje najmanje na godinu dana, a tako nešto još nisam radio ranije. Ova ideja mi se već duže vreme motala po glavi. Prvo sam želeo da to bude animirana serija, ali iz mnogo razloga samo odustao od toga. Kada je trabalo da uradim prvu scenu, učinilo mi se da je priča mnogo bolja za film nego za seriju.

Mark, ko su bili tvoji idoli dok si odrastao?

Mark: Ne znam. Odrastao sam gledajući stare TV emisije sa svojim ocem, kao F Troop i Barney Miller. Detektiv Stan '' Wojo '' Wojciehowicz bi bio lik koji najbolje opisuje mog idola. Da li neko zna ko je bio Wojciehowicy? Ja sam odrastao gledajući samo TV. Sve je u materijalu. Moj pristup komedijama je isti kao pristup drami. Pokušavam da sve izgleda realno koliko god je to moguće. Na sreću, Seth je takođe bio tu. Plašio sam se da će Seth hteti da uradim par padova na zadnjicu, a to i nije nešto u čemu sam baš dobar.

Sethe, navikao si na ograničenja TV-14 za Family Fuy, ali ovde si znao da će nositi oznaku R. Da li si se pomalo povukao jer si imao slobodu da uradiš mnogo više?

MacFarlane: Da. Nemate ograničenja koja su nametnuta od strane komisija za komunikacije. Ovde se ograničenja sama nameću. I na neki način, zbog toga je sve teže. Morate stalno da razmišljate o njima, umesto da uzmete zdravo za gotovo činjenicu da nećete uspeti sve da izvedete. Sa ovakvim filmom, sve je u rečniku. Ovaj film je svrstan u filmove koji su zabranjeni za mlađe od 17 godina, ali ja uopšte ne mislim da zaslužuje da bude svrstan u tu kategoriju. Nema seksa, upotrebe teških droga, ali je tu oznaku dobio verovatno zbog rečnika. Ako vam ne smeta rečnik, onda će vam se film dopasti. U prvom delu filma se često čuje reč '' FUCK '', pa smo stoga znanto smanjili njenu upotrebu, jer nam je delovalo da ipak pomalo narušuje šarm priče. Ali vi sami treba sebi da uvedete neka ograničenja, što je mnogo teže nego kad vam neko drugi samo kaže da ne smete da uradite nešto.

Na divan način nam prikazujete sukob između detinjstva i zrelosti, i u filmu i u TV seriji. Zašto ova tema toliko preovladava u njima?

MacFarlane: Kada se odrasli ponašaju kao deca i deca kao odrasli, to su najpouzdanije situacije za stvaranje dobre komedije. U seriji Family Guy, imate Stewieja, bebu koja se ponaša kao odrastao čovek, i Petera, odraslog čoveka koji se ponaša kao malo dete. Ovaj film je malo složeniji, i ima mnogo više nijansi u njemu, ali u pogledu dinamike, mi smo samo prikazali medu kao fizičku manifestaciju – na simboličan i bukvalan način – Johnove nesposobnosti da odraste i nastavi svoj život.

Koliko teško vam je bilo da pripremite hotelsku sobu za borbu sa Tedom?

Wahlberg: Pa ja nisam imao šta da pripremam, samo je trebalo da verujem Sethu, mada sam se osećao smešno i glupavo valjajući se sam po sobi. Ali svi vole tu scenu.

MacFarlane: Štos je u tome što smo hteli da sve izgleda što je moguće više realistično. Hteli smo da to izgleda kao pesničenje u filmu The Bourne Identity, osim što je jedan od učesnika tuče plišani meda. Mislim da smo uspeli u toj nameri. Mark je bio odličan. Čak i bez medvedića u sceni, kada pogledate nemontirane snimke sa zvučnim efektima u kojima Mark dobija dobre batine od nevidljivog protivnika, sve izgleda odlično. Na sreću uspeli smo u nameri da sve izgleda bolno realistično.

Mark i Mila, šta je po vašem mišljenju jedinstveno i posebno u humoru Setha MacFarlanea, i u seriji i u ovom filmu?

Kunis: Uradila sam već toliko mnogo intervjua o Sethu, da mi sada deluje suvišno da se ponavljam, ali tokom godina, od serija Family Guy do Teda, mislim da je njegov humar od velikog značaja za društvo. To nije samo humor zarad humora. I mislim da postoji određena linearna priča u njegovom humoru. On je postojan i mudar. Ne tera vas da se zbog njega osećate glupim. Stalno ponavljam da je on savršen u ovome što radi jer ljude smešta u najobičnije situacije iz kojih se izrodi vrhunski humor, a to je stvarno teško uraditi. Takođe, koren njegovog humora se nalazi u istini i poštenju, a to je danas veoma retko i teško ostvarivo.

Wahlberg: To je bilo dobro. Baš sam hteo da kažem da je Seth najsmešniji tip koga sam ikada sreo.

Kunis: Dođavola, to sam mogla i ja da kažem, poznajem ga tek 13 godina.

Kada je u pitanju malo vulgarniji humor, šta mislite, gde treba povući crtu?

MacFarlane: U jednom ovakvom filmu, držimo se istog pravila koje važi za sve animirane serije uopšteno, a to je, da ako ćete da ismevate jednu grupu ljudi, morate da ismevate i sve ostale. Svakome podjednako. U ovom filmu dotakao sam skoro svaku religiju, rasu i veru, a ako sam nekada i prešao granicu sa humorom, ako neke stvari nisu bile na mestu, reakcije gledalaca i sa snimanja tačno ukazuju na to šta je na mestu, a šta ne. Ako neka situacija izazove tajac osam puta za redom, na osam snimanja, onda je verovatno moram izbaciti iz filma. Bilo je par takvih šala. Čak i u seriji Family Guy, pregledavamo pažljivo svaku epizodu pre nego što uradimo kompletnu animaciju, tako da se i članovi naše ekipe ne ustručavaju da kažu da smo u nekoj situaciji i sa nekom šalom prešli granicu. Ali ako se ljudi smeju na takve šale, onda smatramo da su one u redu. A ako vam čak i prijatelji kažu da su šale uvredljive, onda one najverovatnije i jesu.

Koliko puta je zavladala tišina dok ste testirali Teda?

MacFarlane: Bila je samo jedna šala, koliko ja mogu da se setim, ali je neći ponavljati ovom prilikom, jer nije uspela. Uglavnom, dok smo stigli do testiranja, izbacili smo sav materijal te vrste. Jednu scenu smo izbacili jer je publika smatrala da smo veoma mnogo prešli granicu.

Ima puno filmova u kome se likovi kao što je Lori smatraju negativcem, koji želi da prekine prijateljstvo između dva glavna lika, ali to nije slučaj u ovom filmu. Sethe, da li možeš da nam kažeš nešto o razvijanju tog lika, i, Mila, koji je bio tvoj pristup tom liku?

MacFarlane: U 9 od 10 slučajeva, u jednom ovakvom filmu, stvarno možete da zamislite ruke na kukovima i ton ' Prestani sa tim glupim ponašanjem'. To je jedan od razloga zbog kojih smo želeli da Mila bude u ulozi Lori. Njen lik ima opravdane razloge za svoje ponašanje. Ona je imala najtežu ulogu u filmu, jer je njen lik jedini koji ima neki realan cilj. Ona se zabavlja sa tipom koji je veoma detinjast, i to je ono što se njoj sviđa kod njega. Sviđa joj se to što nije savršen i smatra izazovom to što ga verovatno mora malo promeniti. Ali u isto vreme, ona želi i stabilnost, i odgovornog momka koji je spreman da vezu prebaci na viši nivo, i stoga su njene reakcije i žalbe u filmu opravdane.

Kunis: Da, sve što je Seth rekao je tačno. Bilo je teško da se odradi, jer želite da odigrate ulogu u kojoj ne morate da budete previše cool, jer to onda ne deluje realistično, ali ne želite ni da budete devojka koja stalno prigovara, jer onda ostajete do kraja samo devojka koja stalno prigovara. Seth je bio pun razumevanja svaki put kada mi je nešto zasmetalo u tekstu mog lika, i iskreno rečeno, tokom snimanja je bilo puno takvih situacija. Naše rasprave su izgledale otprilike ovako: '' Ovo deluje previše podlo i drsko. Žena ne bi tako reagovala u toj situaciji.'' I u većini slučajeva, on bi rekao: '' Dobro, šta ti predlažeš, kako da rešimo problem? '' To je bilo stvarno super, jer sam i ja sama mogla da oblikujem lik onako kako sam ja mislila da on treba da bude, ali glasom Setha MacFarlanea. To je bila sasvim dobra saradnja i on je otvoreno prihvatao ideje. Lik Lori je stvarno teško stvoriti, naročito ako to radi muškarac. Ni ja sama ne bih znala odakle da počnem, iako sam žena, a šta god da uradite, bićete kritikovani.

Mila, da li najviše voliš da glumiš u komedijama, ili te zanimaju i drugi žanrovi?

Kunis: Neko je jednom rekao, '' Nismo očekivali od tebe da ćeš raditi Teda, nakon Crnog labuda.'', a ja sam bukvalno rekla, '' Zašto? Zato što je smešan? Da li biti smešan i zabavan na neki način umanjuje kvalitet filma?'' Ne, ne umanjuje. Često sam se raspravljala sa MacFarlaneom o ovome, ali ja ne mislim da sam zabavna. Stvarno ne mislim.

MacFarlan: Ne slažem se sa tobom.

Kunis: Hvala, ali ja ne mislim tako. To ne znači da ja ne volim komedije, ali nikada ne bih mogla da se popnem na scenu da odradim Roast šou. Mislim da bih se uspaničila. Ja volim komediju kada je dobro napisana. Kada mi neko kao što je Seth MacFarlane da tekst za koji mislim da je odličan, otvoreno ću ga ishvaliti i potruditi se da ga odradim najbolje što mogu. Ali ne bih radila nešto u šta ne verujem da će biti dobro, bilo da je komedija, horor, naučna fantastika, akcija ili bilo koji drugi žanr. Žanr nije važan, već kvalitet. Ako mi se sviđa Ted i ako mislim da će biti dobar film, ne zanima me da li je smešan ili tužan, dokle god je dobar. To je samo zabava. Tako da ću krenuti onim pravcem koji me najviše privuče. Posle Teda sam radila Oz: The Great and Powerful. Jedva čekam da vidim u koji žanr će svrstati ovaj film. A nakon njega, radila sam Hell&Back, koji je stop-motion animacija, za starije od 17 godina. A nakon toga sam radila Blood Ties, policijsku dramu. Ništa od svega ovoga nije povezano i nema veze jedno s drugim. Ako pogledate moje filmove, možete da pomislite da ih je odabrala luda osoba, bez nekog reda i kontinuiteta, ali ja radim samo filmove u koje stvarno verujem.

MacFarlane: Dovedete vrhunske glumce da rade animiranu seriju i odamah vidite ko koliko vredi, ko je samo lepo lice, a ko zna šta radi. Sve ove godine, Mili smo davali neke veoma suptilne komične uloge, na primer, ulogu Meg, i tu niste gledali njeno lepo lice, već ste slušali njen glas. Sve što čujete je njena sposobnost i umeće, i to je sjajno. To je po mom mišljenju najbolji primer. Čujete samo njen glas i njenu veštinu izvođenja komičnih scena, a nagrada za to je smeh koji ona stalno izaziva kod gledalaca u proteklih deset godina. To treba naglasiti.

Sethe, možeš li da nam kažeš nešto o izboru muzike i koliko ona doprinosi humoru priče?

MacFarlane: Kada je muzika u pitanju, izbor pesama je zavisio od toga koliko se one uklapaju u film. Ja sam pravi ljubitelj filmske muzike i najveći fan Johna Williamsa. Želeo sam da ovaj film ima klasičnu filmsku muziku, jer sam smatrao da će biti odličan kontrast provokacijama u komediji. To je potrebno da bi se napravio potrebni balans u filmu. To već godinama radimo sa serijom Family Guy. Imamo u njoj žestoke šale, koje prati ozbiljan muzički stil. Mislim da ova kombinacija dobro funkcioniše.

Da li je Ted od starta izgledao ovako, ili ste naknadno odlučivali o njegovom izgledu?

MacFarlane: Hteo sam da izgled medvedića bude jednostavan. Tu je stil 2D animacije koja se koristi i u animiranim serijama The Simpsons i Family Guy. Kada se obratite Homeru Simpsonu, a on samo sedi i sluša izbuljenih očiju i praznog pogleda, situacija je 100 puta smešnija nego da vidite neku suptilnu reakciju nekog od Diznijevih likova. Svako ko gleda seriju može u svojoj glavi da stvori sliku o onome što se nalazi u Homerovoj glavi u tom trenutku, u skladu sa zbivanjima u njihovim sopstvenim glavama, i to isto sam hteo da postignem sa Tedom. Često se desi da kompjuterski urađenji likovi toliko deluju realno da je to prosto zastrašujuće. Jeste li gledali film Jack Frost, sa Michael Keatonom, sa onim jezivim Sneškom Belićem zbog koga imate noćne more? To je primer neuspešne kompjuterske animacije, i svi su to priznali nakon filma. Hteo sam da Ted bude jednostavan. Oči su mu prazne, ali dobijaju neki izraz uz obrve. Sve na njemu je prosto dizajnirano, i to mi je i bio cilj. Hteo sam da ostavim dovoljno prostora za maštanje o tome šta znači taj izraz lica ili o čemu li sad razmišlja, a to će se verovatno razlikovati kod svakog gledaoca ponaosob.

Podeli:



Preporucujemo

Repertoar bioskopa Cine Grand Delta Planet od 28. marta do...
Evropska premijera filma „YU Grupa – Trenutak sna“...
Repetoari Cineplexx bioskopa u Beogradu za period od 28....
Repetoari Cineplexx Niš bioskopa za period od 28. marta do...
Repertoar bioskopa Vilin Grad od 28. marta do 3. aprila
Novi filmovi za kraj marta i pocetak aprila u CineStar...