Retka glumica koja je asocirana sa inteligencijom i obrazovanošću, ali i sa šašavim smislom za smešno uz neoboriv dramski talenat, tu negde do kraja osamdesetih godina, Dianne Keaton biće zauvek poistovećivana sa luckastim filmovima sedamdesetih godina Woody Allen-a i trilogijom „Goodfather.“ Ipak, glumica je daleko više od toga, ali i sve manje u proteklih dvadesetak godina. Pogrešan odabir romatičnih komedija, sa još pogrešnijim akcentom na suludost i zamornu šašavost likova koje predstavlja, Keatonova je postala parodija same sebe i izgubila svaki kredibilitet koji je više od 20 godina stvarala i ostavila za sobom. Njeno vriskanje i upadanje u komične situacije odgovarale su senzibilitetu dok je glumica imala tridesetak godina u filmovima svog nekadašnjeg partnera Allen-a, ali sa 60, i preko, koliko ima sada godina, takvo ponašanje na filmu izaziva neprijatnost i okretanje očiju.
Kako god bilo, u pitanju je glumica od najvećeg značaja za američku kinematografiju, i bez obzira na smernice njene karijere od sredine devedesetih godina, i na bljutavost i besmislenost uloga koje je odabirala od tada, Keatonova ima CV iza sebe na kojem preko devedeset posto glumica može samo da zavidi. I nikada neće ni imati.
1972 The Godfather
1972 Play It Again, Sam
1973 Sleeper
1974 The Godfather Part II
1975 Love and Death
1977 Annie Hall (Oskar, BAFTA, Globus i sve moguće ostale nagrade)
1977 Looking for Mr. Goodbar (Obavezno pronaći i odgledati, vrhunac njene karijere)
1978 Interiors
1979 Manhattan
1981 Reds
1984 Mrs. Soffel
1986 Crimes of the Heart
1987 Radio Days
1987 Baby Boom
1990 The Godfather Part III
1991 Father of the Bride
1993 Manhattan Murder Mystery
1995 Father of the Bride Part II
1996 The First Wives Club
1996 Marvin's Room
2003 Something's Gotta Give